Akceptuję
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. Więcej w Polityce Prywatności.

Tło:
Mapa serwisu |
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie
[Zarejestruj]
Tworzenie sklepów internetowych
Tworzymy proste i rozbudowane sklepy internetowe, które ze swoją ofertą docierają do tysięcy klientów.

Nasze sklepy oferują dowolne produkty i usługi, posiadają zaawansowane narzędzia do zarządzania promocjami, rozbudowany panel klienta, systemy lojalnościowe w oparciu o punkty, kilka poziomów cen dla różnych grup odbiorców, generator PDF dla faktur i zamówień, rozliczanie płatności on-line, pełną integrację z systemami Subiekt GT, Optima, GLS, DHL, drukarkami fiskalnymi.

Jesteś tutaj: StartOfertaSklepy internetowe

Sklepy internetowe - tworzenie sklepów internetowych

Jeśli szukasz firmy, która nie tylko wykona dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy, który będzie konkurował z najlepszymi sklepami w branży, ale również pomoże opracować strategię internetową - zapoznaj się z naszą ofertą.


Ważna informacja

Dzisiaj sklep internetowy może mieć każdy praktycznie za darmo. Jednak co komu po sklepie do którego nie będą trafiać klienci ponieważ nie będzie go odpowiednio wysoko w rankingu wyszukiwarek. 

Wybierz firmę, która stworzy dla Ciebie:

  • sklep, z przyjaznym dla klientów logicznym, intuicyjnym interfejsem
  • sklep wykorzystujący najnowszą technologię - Ajax, jQuery
  • sklep, który będzie można rozbudować o dodatkowe funkcjonalność e-Commerce bez wymiany systemu cms np. dodatkowy system obsług płatności, system lojalnościowy, system partnerski, obsługę walut, obsługę wielu wersji językowych z rozpoznawaniem pochodzenia klienta po adresie IP, integrację z systemami ERP i wiele innych
  • sklep, który można będzie rozbudować o funkcjonalności społecznościowe .. tak, Actualizer to również platforma do tworzenia nowoczesnych portali internetowych
  • sklep zoptymalizowany dla wyszukiwarek, dzięki czemu ilość wizyt będzie rosła z każdym dniem.


Pamiętaj, że tylko sklep, do którego będą trafiać klienci ma szansę generować przychody!

Jeśli naprawdę chcesz zarabiać na sprzedaży w internecie - postaw na technologię, która zapewni Ci klientów - zapoznaj się z naszą ofertą poniżej.


Przykładowe sklepySklep klubben.plSklep LILIO.pl


Na skróty




Sklep internetowy - nowy wymiar handlu

Dzisiaj już każdy wie jak ważnym medium stał się internet. Trudno dziś znaleźć osobę, która nie słyszałaby o poczcie elektronicznej czy stronie www. Z ostatnich danych już 35% Polaków korzysta z internetu, co daje 13 mln internautów.

Oprócz potężnych możliwości komunikacyjnych i źródła informacji internet stał się również idealnym miejscem do robienia zakupów. Żyjąc coraz szybciej mamy coraz mniej czasu na tradycyjne zakupy - stanie w korkach, szukanie miejsca parkingowego i już jesteśmy wystarczająco zmęczeni żeby odechciało nam się szukać rzeczy po które przyjechaliśmy. Dodając do tego konieczność odwiedzenia wielu miejsc zanim znajdziemy to czego szukamy sprawia, że tradycyjne zakupy w dzisiejszych czasach nie są wcale taką przyjemnością.

Na szczęście można uniknąć stania w korkach ponieważ możemy kupić dziś praktycznie wszystko nie ruszając się z domu - wystarczy usiąść przed komputerem i poszukać interesującego nas produktu. Ilość sklepów internetowych wzrasta z każdym dniem, oferując coraz szerszą ofertę towarów oraz coraz bardziej wyrafinowane programy lojalnościowe.

Jeszcze do nie dawna do kupowania przez internet podchodzono z dystansem. Dzisiaj na szczęście to nastawienie mocno się zmieniło na korzyść - do zakupów w sieci przyznaje się coraz więcej Polaków jak również coraz więcej osób chętnie płaci używając karty płatniczej poprzez płatności on-line.

więcej


Sklep internetowy - dlaczego warto go mieć

Posiadanie własnego sklepu internetowego ma wiele zalet. Bez względu na to czy jesteś producentem czy dystrybutorem - pośrednikiem.


Główne zalety sklepu internetowego

Główna zaleta i przewaga sklepu internetowego nad tradycyjnym to  ogromna ilość potencjalnych klientów do których można docierać ze swoją ofertą -  brak ograniczeń tylko do lokalnego rynku klientów.

  1. Tradycyjny sklep zawsze dostępny jest dla klientów w określonych godzinach, które dla niektórych klientów mogą być nieodpowiednie. W sklepie internetowym Twoi klienci mogą robić zakupy 24h/dobę.

  2. W tradycyjnym sklepie zawsze jesteś ograniczony szerokością oferty co związane jest z kosztami magazynowania towarów. Twój sklep internetowy może oferować dowolną ilość towarów, których wcale nie musisz mieć w swoim magazynie, o czym nikt nie musi wiedzieć - klient liczy na dostawę towaru w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia - jest to czas w którym zdobędziesz zamówiony towar od Twojego dostawcy i wyślesz do klienta.

  3. W przeciwieństwie do tradycyjnej formy handlu, gdzie istnieją różne ograniczenia co do jednoczesnej obsługi większej ilości klientów - w internecie nie masz tych ograniczeń. Twój sklep może obsługiwać praktycznie dowolną ilość klientów w tym samym czasie. Każdy klient może robić coś innego - czytać opisy produktów, oglądać galerie, składać zamówienie, rejestrować się - wszystko to bez zatrudniania dodatkowych pracowników do obsługi klientów.


Sklepy internetowe - jaki sklep wybrać z dostępnej oferty

Oferta sklepów internetowych na rynku jest dziś ogromna. Sklep internetowy można dziś mieć za darmo korzystając z jednego z wielu skryptów open source lub różnych kreatorów sklepów oferowanych w ramach usług hostingowych jako dodatek do hostingu.

Sklep internetowy można również dzierżawić na zasadzie abonamentu - na rynku coraz więcej tego rodzaju usług. Które rozwiązanie jest najlepsze? Przy wyborze sklepu należy wziąć pod uwagę kilka czynników:

  1. Jakie towary chcesz sprzedawać - czy to znane i ogólnie dostępne marki czy może nowe, nieznane na naszym rynku produkty.

  2. Jaki jest Twój rynek docelowy - do kogo kierowana jest oferta, jacy to są klienci, czy grupa docelowa Twoich klientów jest szeroka czy może są to klienci należący do wąskiej grupy, spełniającej dane kryteria które można określić.

  3. Jaki jest główny cel serwisu - czy głównym zadaniem serwisu ma być sprzedaż towarów - czy może sklep jest tylko dodatkiem do serwisu produktowego kreującego wizerunku danej marki, w którym sama sprzedaż produktów nie jest najważniejsza.

  4. Dostępne środki - jaki budżet chcesz przeznaczyć na stworzenie sklepu - czy sklep ma być inwestycją generującą zyski przez następne lata, który będzie konkurował z innymi sklepami z tej branży, czy po prostu chcesz mieć sklep jak najniższym kosztem, przez który chcesz obsługiwać np. swoich obecnych klientów.

  5. Czas na realizację - w jakim czasie chcesz uruchomić sklep - czy masz na to kilka miesięcy, tygodni czy dni.


Wyślij zapytanie


zobacz nasze portfolio i referencje, pobierz plik oferta Heuristic - sklepy internetowe

lub zadzwoń +48 22 250 2573 / 12 444 6021 / 13 420 0228


Sklep internetowy z Actualizer CMS - oferta Heuristic

Praktycznie każdy sklep internetowy dostępny na rynku posiada panel pozwalający na bardziej lub mniej skomplikowane zarządzanie towarami, zamówieniami, bazą użytkowników - dodawanie i edycję danych. Niektóre rozwiązania mają duże możliwości zarządzania ofertą, jednak ich możliwości zarządzania pozostałymi obszarami serwisu są często ubogie.

Actualizer CMS jest platformą przeznaczoną do tworzenia serwisów internetowych - w tym sklepów internetowych. W oparciu o naszą platformę możemy zbudować zaawansowany sklep internetowy, pozwalający zarządzać bazą produktów, klientów, płatnościami on-line, zintegrowany z systemem Subiekt GT, Optima, Hermes itd.

Actualizer CMS


Actualizer pozwala również na zbudowanie rozbudowanego serwisu np. strony firmowej, w której sklep będzie jedną z funkcjonalności.


Nasz system wyróżnia:

  • prostota dodawania i edycji treści bez ograniczeń - dzięki intuicyjnemu interfejsowi każdy poradzi sobie z zarządzaniem sklepem

  • duża ilość dostępnych funkcjonalności - wymyśl jakąś funkcjonalność - na 90% nasz system już ją posiada

  • duże możliwości rozwoju - brak jakichkolwiek ograniczeń co do rozwoju serwisu o inne funkcjonalności w ramach jednej platformy systemowej

  • rozbudowane narzędzia SEO - możliwość szybszego pozycjonowania stron w wyszukiwarkach

  • duże możliwości integracji z systemami ERP - gotowe narzędzia do pełnej integracji z Subiekt, Optima i innymi

  • gotowe funkcjonalności do integracji z innymi stronami - porównywarki, Allegro itp.

Prócz standardowych funkcjonalności sklepowych, Actualizer posiada również ciekawe rozwiązania do tworzenia i zarządzania akcjami marketingowymi, które można wykorzystać w promocjach marek czy produktów.

Sklepy internetowe w oparciu o system Actualizer CMS oferujemy w dwóch wersjach - Lite i Max - zbudowane odpowiednio  w Actualizer CMS w wersji Lite i Max.

^ do góry

Sklep internetowy w CMS Actualizer


Klienci o nas


Tomasz JaroszPotwierdzam, że firma Heuristic 38-400 Krosno ul. Pużaka 51B NIP 684-235-47-47 wykonała dla mojej firmy dwa portale informacyjno - społecznościowe: Twoja-Praga.pl i Dla-Samotnych.pl

Wykonane usługi firma Heuristic zrealizowała profesjonalnie. Wszystkie prace zostały wykonane rzetelnie, z należytą starannością oraz w podanym w umowie terminie.

Tomasz Jarosz / Właściciel portali Twoja-Praga.plDla-Samotnych.pl

Piotr BerełkowskiTV EXPO to nowatorski projekt, który jednak nie był dla Heuristic zbyt trudnym zadaniem. Wszelkie prace, począwszy od projektu a skończywszy na wykonaniu dodatkowych funkcjonalności wykonali terminowo i zgodnie z umową. Wykazali się profesjonalizmem oraz solidnością. Mogę z czystym sumieniem polecić usługi Heuristic.

Piotr Barełkowski
/ Właściciel portalu TVExpo.pl


Rafał Wiśniewski

Prace nad projektem mimo w pełni interaktywnego charakteru przebiegły bardzo sprawnie i szybko dzięki czemu mamy teraz nowoczesny serwis doskonale komunikujący profil naszej działalności, a firma Heuristic zyskała kolejnego zadowolonego Klienta, który zdecydowanie będzie polecał jej usługi w przyszłości.

Rafał Wiśniewski / Business Development Director BuzzGroup.eu


Krzysztof TrawińskiPrzy wykonywaniu portalu firma Heuristic wykazała się profesjonalizmem - wszystkie prace zostały wykonane rzetelnie, z należytą starannością oraz terminowo. W ramach stałej współpracy firma Heuristic cały czas wykonuje wdrożenia nowych funkcjonalności dla portalu. Udzielamy firmie Heuristic referencji za profesjonalne wykonanie portalu i wymienionych usług.

Krzysztof Trawiński / Właściciel portalu PolskiMechanik.pl


Więcej referencji



Sklep internetowy w wersji Lite

Sklep internetowy w wersji Lite to sklep zbudowany w oparciu o Actualizer CMS Lite z dodatkowymi modułami sklepowymi. Ta wersja sklepu kierowana jest do osób:

  • które chcą prowadzić serwis produktowy z funkcjonalnościami sklepu
  • które chcą prowadzić prosty sklep internetowy bez rozbudowanych narzędzi promocyjno - marketingowych.

Koszyk w sklepie internetowym Actualizer CMS

Zakres wdrożenia sklepu w wersji Lite

  • Bezterminowa licencja na Actualizer CMS Lite
  • Standardowy projekt graficzny serwisu, gotowy projekt na licencji royalty free i jego modyfikację lub indywidualny projekt graficzny
  • Szkolenie z obsługi sklepu
  • Wsparcie techniczne przez e-mail i telefon przez 12 miesięcy

Funkcjonalności sklepu w wersji Lite

  • Baza użytkowników (klientów)
    • rejestracja/logowanie,
    • panel użytkownika (klienta) z możliwością edycji danych logowania
  • Baza produktów - standardowa baza produktów, dowolna ilość produktów
  • Metody dostawy - zarządzanie metodami dostaw np. Poczta Polska, GLS itp., dowolna ilość
  • Metody płatności - zarządzani metodami płatności - np. przedpłata przelew, gotówka przy odbiorze
  • Płatności on-line realizowane przez Dotpay lub PayU
  • Koszyk - dostępny dla zalogowanych lub nie
  • Baza zamówień - standardowa baza zamówień.

Wyślij zapytanie


zobacz nasze portfolio i referencje, pobierz plik oferta Heuristic - sklepy internetowe

lub zadzwoń +48 22 250 2573 / 12 444 6021 / 13 420 0228


^ do góry

Sklep internetowy w wersji Max

Sklep internetowy w wersji Max skierowany jest do osób, które chcą mieć zaawansowany technologicznie sklep internetowy posiadający rozbudowane narzędzia marketingowe do prowadzenia akcji promocyjnych i lojalnościowych.

W ramach sklepu w wersji Max możemy zbudować serwis skonfigurowany na podstawie Twoich oczekiwań, z indywidualnym projektem graficznym.

Zakres wdrożenia sklepu w wersji Max

  • Bezterminowa licencja na Actualizer CMS Max
  • Indywidualny projekt graficzny z przeniesieniem praw autorskich
  • Wdrożenie funkcjonalności określonych w specyfikacji projektu
  • Szkolenie z obsługi sklepu
  • Wsparcie techniczne przez e-mail i telefon przez 12 miesięcy

Funkcjonalności sklepu w wersji Max


Baza produktów

Indywidualnie przygotowana baza produktów o dowolnej strukturze z wielopoziomową obsługą typów produktów np. różne kolory, rozmiary itp.

  • dowolna struktura bazy
  • dowolna ilość produktów
  • możliwość przypisywania produktu do dowolnej ilości kategorii
  • wiele rodzajów typów produktów definiowane niezależnie dla każdej kategorii z możliwością określenie sposobu obliczania cen np. dodawanie wartości do ceny podstawowej, indywidualnie podawane ceny dla typów itp.
  • możliwość wielopoziomowego filtrowania produktów w serwisie po cechach definiowanych indywidualnie dla każdej kategorii
  • możliwość filtrowania i wyszukiwania produktów w systemie cms
  • zaawansowana wyszukiwarka o dowolnej strukturze zgodna z bazą produktów
  • filtrowanie produktów - filtrowanie po cechach produktów, cechy definiowane dla każdej kategorii
  • możliwość dokonywania operacji na wielu produktach - wszystkich, wyfiltrowanych 
  • produkty komplementarne, podobne, powiązane, akcesoria itp.

Produkty komplementarne, podobne, powiązane

Baza użytkowników

Indywidualnie przygotowana baza użytkowników o dowolnej strukturze. Rejestracja/logowanie, panel użytkownika (klienta) z możliwością edycji danych logowania, danych do faktury, definiowania adresów dostaw, historią zamówień ze statusami zamówień, wydruki faktur do pdf, historią zebranych punktów za zamówienia.


Koszyk, schowek

Rozbudowany koszyk/schowek z możliwości dopasowania do indywidualnych potrzeb:

  • dodawanie produktów do koszyka/schowka bez przeładowania na Ajax, różne możliwości zachowania się koszyka/schowka po dodaniu produktu
  • obsługa zamówień bez konieczności logowania, z możliwością założenia konta przy składaniu zamówienia
  • składanie zamówień w podziale na kroki
  • obsługa promocji i kodów rabatowych.

Obsługa zamówień

Indywidualnie przygotowana baza zamówień o dowolnej strukturze:

  • dowolna ilość statusów, automatyczna zmiana statusów przy płatnościach on-line
  • powiadomienia po zmianie statusu zamówienia
  • automatyczne generowanie faktur do PDF - pro forma i VAT.

Metody (sposoby) dostawy

Możliwość definiowania dowolnej ilości metod dostawy np. Poczta Polska, kurier itp.

  • dowolna ilość metod dostawy
  • niezależne definiowanie metod dostawy dla wersji językowych
  • różne stawki dla wersji językowych.

Stawki dostawy

Metody (sposoby) płatności

  • Dowolna ilość metod płatności np. przedpłata, przelew, gotówka przy odbiorze, płatność on-line.

Obsługa płatności i mikropłatności

System Actualizer CMS obsługuje różne formy płatności m.in.:

  • płatności on-line:
    • Platnosci.pl
    • DotPay.pl
    • Paypall
    • e-Card
  • możliwość definiowania wielu form płatności.

Promocje, kody rabatowe

Actualizer umożliwia tworzenie promocji na wybrane produkty lub grupy produktów oraz generowanie kodów rabatowych uruchamiających połączone z nimi promocje.

  • dowolna ilość promocji na wybrane produkty lub grupy produktów
  • generowanie kodów rabatowych (jedno i wielorazowych) powiązanych z daną promocją
  • możliwość rozsyłania kodów poprzez newsletter i eksportu do Excela
  • możliwość tworzenia indywidualnie zaprojektowanych akcji promocyjnych.

Programy lojalnościowe i partnerskie

Możliwość obsługi programów lojalnościowych i partnerskich obsługiwanych w oparciu o punkty:

  • projektowane indywidualnie programy lojalnościowe / partnerskie
  • dowolne zarządzanie sposobem naliczania i siły nabywczej punktów
  • płatność punktami w koszyku dla zalogowanych użytkowników.


Wyślij zapytanie


zobacz nasze portfolio i referencje, pobierz plik oferta Heuristic - sklepy internetowe

lub zadzwoń +48 22 250 2573 / 12 444 6021 / 13 420 0228


Import / eksport danych

System posiada mechanizmy importu/aktualizacji danych off-line z innych systemów sprzedażowych:

  • import / eksport z/do Excela (CSV) i XML

Integracja Actualizer CMS z Subiekt GT, Optima, Hermes

Istnieje możliwość pełnej integracji sklepu internetowego zarządzanego w Actualizer CMS z oprogramowaniem magazynowym - Subiekt GT i Optima.

Integracja z Subiekt / Optimą umożliwia:

  • automatyczne uaktualnianie bazy produktów na stronie www
  • wymianę dokumentów zamówień między systemami
  • sprzedaż wg cen netto lub brutto, przeliczanie, usuwanie towarów
  • wprowadzanie zamówień składanych w serwisie bezpośrednio do systemu z automatycznym rezerwowaniem stanów w magazynie
  • informacje dla użytkownika serwisu czy zamówienie zostanie zrealizowane kompletnie - wszystkie pozycje są dostępne w magazynie lub że zawiera częściowo - bez pewnych pozycji
  • nowi klienci serwisu są automatycznie dodawani do bazy klientów w systemie sprzedaży
  • dla gotowych do wysłania zamówień obsługa sklepu może automatycznie pobrać plik eksportu danych adresowych (w przypadku integracji z systemem GLS) i przygotować zlecenie dla kuriera bez przepisywania danych.

Integracja z systemami firm logistycznych

System umożliwia integrację z systemami firm transportowych m.in.:

  • GLS
  • DHL
  • DPD
  • UPS

Wielojęzykowość, wielowalutowość

Actualizer umożliwia prowadzenie sprzedaży w dowolnej ilości wersji językowych oraz w wielu walutach, z automatycznym przeliczaniem cen wg kursów NBP i zadany współczynnik oraz definiować obsługę sprzedaży w cenach z VAT lub bez w zależności od kraju/waluty.

System również może automatycznie rozpoznawać użytkownika pod adresie IP i uruchamiać stronę w odpowiedniej wersji językowej i walucie np. dla użytkowników z Niemiec - język niemiecki, EURO, dla użytkowników z GB - angielski, funt itd.

  • dowolna ilość wersji językowych
  • dowolna ilość walut z automatycznym przeliczaniem w oparciu o kurs NBP i wskaźnik
  • automatyczne rozpoznawanie użytkownika po adresie IP.

CRM, indywidualne ofertowanie

System pozwala na przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów składających zapytania na produkty (jeden lub wiele ze schowka).

Oferty przygotowywane są automatycznie z możliwością wprowadzenia korekty przez handlowca. Po zatwierdzeniu oferta dostępna jest na koncie użytkownika z możliwością zamówienia.

System umożliwia przygotowywanie indywidualnych ofert w oparciu o zapytania przesłane z serwisu - na wybrany towar lub wiele pozycji dodanych do koszyka. Po wysłaniu do oferty może przypisać się osoba z działu handlowego, która następnie przygotowuje indywidualną ofertę posługując się zmianami cen jednostkowych, rabatami procentowymi.

W momencie gdy oferta jest gotowa wysyłana jest jako wiadomość e-mail, który zawiera listę pozycji z cenami oraz linkiem umożliwiającym przejście do koszyka,w którym następuje złożenie zamówienia w oparciu o warunki z oferty. Jeżeli klient wysyła zapytanie po wcześniejszym zalogowaniu - oferta przypisywana jest do jego konta, na którym może złożyć zamówienie.

Oferty indywidualne

  • indywidualne ustalanie cen
  • możliwość dodawania dodatkowych pozycji asortymentu
  • możliwość określania waluty oferty
  • opcja blokowania możliwości usuwania pozycji z oferty
  • stany minimalne - możliwość określenie do minimalną ilość towaru dla danej pozycji jaką klient musi zamówić
  • możliwość tworzenia ofert od zera w oparciu o bazę produktów
  • generowanie ofert do formatu PDF w oparciu o zdefiniowany szablon
  • obsługa zdarzeń /CRM/ dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Hosting systemu Actualizer CMS

Każda tworzona przez nas strona wymaga serwera hostingowego, na którym system zostanie zainstalowany. 

Jeśli nie masz wykupionego konta hostingowego możesz skorzystać z naszej oferty kont hostingowych na serwerach współdzielonych, serwerów VPS lub serwerów dedykowanych. 

Przy zakupie systemu Actualizer CMS dostaniesz konto hostingowe Pro 5GB przez 6 miesięcy gratis, a po tym okresie zapłacisz za nie odpowiednio tylko 200 zł netto za rok - więcej o ofercie hostingu



Wyślij wiadomość lub zadzwoń +48 22 250 2573 / 12 444 6021 / 13 420 0228

Temat *
Imię i nazwisko *
Telefon *
E-mail *
Wiadomość *
Załącznik
Przepisz tekst *